torsdag 30 juni 2016

Månadsutmaning juni hos Cili in Papers

Hej!

Varje månad har Cili in Papers en utmaning.
Under juni månad skulle man tolka denna skiss.



skiss_cili_juni16


Såhär blev mitt bidrag.



Ha en skön dag!
/ Emelie



1 kommentar:

  1. Det krävs Rolex replica en mycket kunnig konsument att utvärdera en tidstycke kontra en annan i ett marknadsföringsvakuum. Det vill säga, i avsaknad av tankeledare rolex kopia eller reklam som inte berättar för dem hur man ska utvärdera produkten eller uppskatta den, vet konsumenten inte hur man fattar ett fake cartier beslut. Det är helt förståeligt, eftersom det ibland tar upp till ett decennium av hårt arbete och erfarenhet för fake IWC en allvarlig tidspelare att mäta en produkt mot en annan. De flesta konsumenter köper det som annonseras till dem. I avsaknad fake audemars piguet av traditionell reklam tar sociala medier och andra pseudo-kommunala åsikter aggregerare (igen, äkta eller inte) fake panerai plats för reklam. Det är inte så att reklam inte är kraftfullt (eftersom det är), men tänk på vad jag sa ovan om hur fake hublot klockmärken snabbt (och oklart) har minskat marknadsföringsbudgetarna. Detta har kraftigt eroderat den globala motorn som skapade en allmän efterfrågan fake seiko på lyxklockor.

    SvaraRadera